القصة الى احكيها قصة حب على الشات كان تعتبر من اروع قصص الحب
ان فتاة كانت تبلغ من العمر 15 عام وهى فتاة جميلة شعرها طويل عيونها زرقاء ساحرة دخلت الشات للتسلية لانها كانت بنت واحدة من اسرة غنية جدا و ذو مستوى رفيع وعندما دخلت كانت لاتعرف مع من تتكلم فجاة ظهر لها شخص يدعى اسكندر الاكبر وهو طلب منا التكلم معة فى الخاص فرفضت فاخذها فى العام وعرفها بجميع الموجودين حتى اشتهرت بينهم وحبوها وبعد فترة ظهر لها اصحاب مقربين لها فهى كانت تسهر معهم لحد وقت متاخر تتحدث معهم وكانت الشلة عبارة عن 3 ولاد و3 بنات عمرهم كان متقارب لكن كانت اشد فيهم شخصية بنت تدعى سولى ولكن اراد ولد يدعى توتى ان يلعب بها فدخل من ناحية انة بيحبها لكنها لم تهتم لوقت طويل فاخد يزيد من كلام الغرام والحب حتى وقعت فى حبة تلك الفتاة ولكنها لم تبين له فكان هو من يقول لها كلام الحب وهى تصمد وتبى تكتب لكن يدها تعجز لحد ما اصر فى يوم ان ياخذ الاميل بتاعها ورقم الهاتف لان الدراسة قد جاءت وهو لايعلم امتى يستطيع الدخول على النت وهولايقدر ان يبعد عنها واستمر فى الاصرار على رقم هاتفها لكنها رفضت باستمرار شديد وجاء فى يوم قال انة بجد زهق من خوفها منة وانة جاب اخره منها فعرضت علية بدء صفحة جديدة ام الانفصال فطلب الانفصال فافؤجئت الفتاة بكلم تلك الشاب فاخذت تترجا البقاء لانها تحبة وعندما قالت لة انا بحبك فرح انة نجح فى الاوقاع بها فذهب لجميع الشلة اصحابهم فى النت لاخبارهم ان الفتاة الشديدة الصعب للوصول لقلبها وقعت فى حبة فكان فى الشلة شخص طيب يدعى ريمو ذهب اليها ونصحها بكلم حتى يفهمها ان توتى ليس بيحبها وعمل ذلك ليثبت لنفسة شىء فعندما علمت تلك الفتاة الكلام اخذت صدمة قوية فى قلبها لانة احبابتة جيدا لدرجة الجنون ولتثبت ذلك كلمت زميلها فيتا ان يعمل انة فتاة ويدخل لتوتى ليكلمة وحدث ذلك ودخل باسم فتاة تدعى مى وبداء الحديث
مى . هاااااى
احمد.هااااااااى
مى..كان بدى اعرف كيف ابقى عضو فى موقع الدردشة
احمد. دى حاجة سهلة اوى انا ممكن اعملهالك لة انتى عاوزة
مى. ميرسى مش عاوزة اتعبك
احمد تعبك راحة ياقمر ثانية هخليكى عضوة
وفعلا خلها غضو
احمد.رقم الباسورد ....... واسمك .......
مى.ميرسى ليك اوى اتا اسمى مى وانت
احمد.اسمى احمد من وين يامى
مى .انا من الاسكندراية من العجمى
احمد . انتى زى
مى.بجد
احمد .اه انا من العجمى كم عمرك
مى 15 ونص
احمد.انتى مثلى
مى .فعلا احنا زى بعض
احمد.ممكن اطلب منك طلب بس ماتفهمنى غلط
مى .قول ياحمد
احمد. ممكن اميلك
مى .ممكن
ااحمد. تعرفى انى حبيتك بجد واله كنت بحب بنت قبل هنا وخلاص مسحتها لم عرفتك
وبعد دردشة طويلة اعترف فيتا بانة ليس مى لااحمد كان رد فعل احمد اخذ يقولة لاتقول لسلمى ......وعندما دخلت سلمى فيتا قال لها على كل اجة صدمت وجاء لها انهيار بكاء لانها حبتة من كل قلبها انه حبيبها وحبها الاول واخذت تبكى وانتظرت لحد مدخل توتى الى هو احمد
احمد- هااى سيموو وحشتنى ياقمرر
سيمو- [هى تبكى] بجد وحشتك بس انت مكنتش فاضى عشان اوحشك
احمد-هو فى حاجة ياحياتى تشغلنى عنك دة انتى وخده كل تفكيرى وعقلى دة انتى حبيبت هارتى
سيمو-[كداب]الله لدرجتى بتحبنى ياااااتوتى
احمد- واكتر كمان ياعمرى دى انتى حبيتى وحياتى وعمرى وكل حاجة ليا
سيمو-بس كفاية ارحمنى بس
احمد- سيموو حبى مالك
سيمو-بس كفاية تمثيل علية حرام عليك لية تجرحنى وتعذبنى
احمد-انا انا ياسلمى دة انا بحبك وبموت فيكى
سيمو- كفاية كذب بقى انت كداب انت عمرك محبتنى انت كنت عاوز تثبت لنفسك وصحابك انك ولد جامد عرفت توقعنى فى حبك لكن مفكرتش فيااااا كنت انانى وكداب وخداع
احمد-سلمى اية الكلام دة انا بحبك وانتى عارفة كدة
سيمو- عارفة اية عارفة انى كل مخرج من الشات واسيبك تدخل خاص تكلم البنات وتقولهم بحبوكم انت كنت اول حب فى حياتى ويمكن انت الى علمتنى الحب لكن بجد على اد مخلتنى بحبك وبحب الحب خلتنى اكرهك واكره الحب لية عملت فيا كدة لية تجرحنى لية دة انا حبيتك وكنت ناوية اديك عمرى
احمد-سلمى كل الى انتى بتقولى دة كدب انا بحبك
سيمو-كلة بيكدب وانت الصح فيتا بيكدب وريمو بيكدب واصحابك بيكدبوا
احمد-ايوا بيكدبوا عشان مش عاوزنا فرحنين
سيمو-احمدددد انا شفت الى انت كتبتة لمى فاسكت انا مش قادرة اكمل ااااااااااحمددددد قبل ماقول الوداع انك مش هتشوفنى تانى ولاهتكلمنى على الموبيل احمد انا حبيتك اوى وانت كنت ندل اووووووووووووى الوداع ياحلى حاجة ليااااا[فى تلك الحظة تنهار سلمى من البكاء لفقدان حبيبها وتتذكر اجمل ايام حبهم]
احمد-سلمىىىى استنى انا بحبك والله بحبك
سيموو-انت اية مبتشبعش كدب هتكدب عليا تانى حرام كفاية سيبنى عموما انا محمد ابن خالى متقدملى هوافق علية وحاول انساك
ااحمد-سلمى لاء احنا كان بنا حب
سيمو -الحب ضاع خلاص ياحمد انا مبقتش بصدقك الووووداع يااااااااااااحمددد
احمد-سلمى متمشيش انتى مش بتحبى محمد
قفلت سلمى كل شىء بنها وبين احمد واخذت تبكى وتتالم على حبهم حتى جاء يوم زفافها على محمد كان الجميع فرح الاهى كانت تنظر لمحمد وتتذكر احمد حتى انها لم تمتلك اعصابها وبكت محمد حاول ان يديها وهى لاشىء يهديها الا ان دخل شاب جميل اسمر صاحب عيون عسلية طويل يسلم عليها فقد كان محبوبها احمد فعندما رائتة ارادت ان تجرى علية لكنها قد كان زوجة رجل اخر فااخذت تصرخ والجميع لايعرف لماذا حتى ان خرج تلك الشاب و1هبت تلك الفتاة تجرى خلفة مسرعة والجميع ورائها وهى مسرعة لقد كان حدث شىء غير متوقع ان الفتاة سوف تخبطها عربة وتموت امام عيون حبيبها وزوجها فعندما راى احمد حبيبتة واقعة جثة هامدة اراد ان يجرى عليها ويكلمها ويصلحها ولكن خاف ليسبب لها المتاعب لكن لم يقدر ان يسيطر على مشاعرة فذهب اليها وعندما ذهب اليها مسكت يدة واخذت تقابلها وتقول لة كن اجمل شىء فى حياتى برغم من انك لم تكن صادق فى مشاعرك لكنى احببتك ولم استطيع ان اكرهك انت حبيبى ولن انساك مهما حدث وكان نفسى الانفترق لكنى سوف اموت الان لكن انا فرحة انى مت وانا بين يدك الوداع يااحبيبى لاتنسانى فانا محبوبتك وتمون سلمى ويكون احمد قد حبها ويعيش على ذكرى وحزن على حبها وعلى انة السبب فى فقدانها ولم يتزوج الا بضغط شديد من اهلة وعندما انجب سمى بنتة اسمها سلمى وكان يحبها جيدا ومع ذلم لم ينسى سلمى بل كان يزور قبرها
ان فتاة كانت تبلغ من العمر 15 عام وهى فتاة جميلة شعرها طويل عيونها زرقاء ساحرة دخلت الشات للتسلية لانها كانت بنت واحدة من اسرة غنية جدا و ذو مستوى رفيع وعندما دخلت كانت لاتعرف مع من تتكلم فجاة ظهر لها شخص يدعى اسكندر الاكبر وهو طلب منا التكلم معة فى الخاص فرفضت فاخذها فى العام وعرفها بجميع الموجودين حتى اشتهرت بينهم وحبوها وبعد فترة ظهر لها اصحاب مقربين لها فهى كانت تسهر معهم لحد وقت متاخر تتحدث معهم وكانت الشلة عبارة عن 3 ولاد و3 بنات عمرهم كان متقارب لكن كانت اشد فيهم شخصية بنت تدعى سولى ولكن اراد ولد يدعى توتى ان يلعب بها فدخل من ناحية انة بيحبها لكنها لم تهتم لوقت طويل فاخد يزيد من كلام الغرام والحب حتى وقعت فى حبة تلك الفتاة ولكنها لم تبين له فكان هو من يقول لها كلام الحب وهى تصمد وتبى تكتب لكن يدها تعجز لحد ما اصر فى يوم ان ياخذ الاميل بتاعها ورقم الهاتف لان الدراسة قد جاءت وهو لايعلم امتى يستطيع الدخول على النت وهولايقدر ان يبعد عنها واستمر فى الاصرار على رقم هاتفها لكنها رفضت باستمرار شديد وجاء فى يوم قال انة بجد زهق من خوفها منة وانة جاب اخره منها فعرضت علية بدء صفحة جديدة ام الانفصال فطلب الانفصال فافؤجئت الفتاة بكلم تلك الشاب فاخذت تترجا البقاء لانها تحبة وعندما قالت لة انا بحبك فرح انة نجح فى الاوقاع بها فذهب لجميع الشلة اصحابهم فى النت لاخبارهم ان الفتاة الشديدة الصعب للوصول لقلبها وقعت فى حبة فكان فى الشلة شخص طيب يدعى ريمو ذهب اليها ونصحها بكلم حتى يفهمها ان توتى ليس بيحبها وعمل ذلك ليثبت لنفسة شىء فعندما علمت تلك الفتاة الكلام اخذت صدمة قوية فى قلبها لانة احبابتة جيدا لدرجة الجنون ولتثبت ذلك كلمت زميلها فيتا ان يعمل انة فتاة ويدخل لتوتى ليكلمة وحدث ذلك ودخل باسم فتاة تدعى مى وبداء الحديث
مى . هاااااى
احمد.هااااااااى
مى..كان بدى اعرف كيف ابقى عضو فى موقع الدردشة
احمد. دى حاجة سهلة اوى انا ممكن اعملهالك لة انتى عاوزة
مى. ميرسى مش عاوزة اتعبك
احمد تعبك راحة ياقمر ثانية هخليكى عضوة
وفعلا خلها غضو
احمد.رقم الباسورد ....... واسمك .......
مى.ميرسى ليك اوى اتا اسمى مى وانت
احمد.اسمى احمد من وين يامى
مى .انا من الاسكندراية من العجمى
احمد . انتى زى
مى.بجد
احمد .اه انا من العجمى كم عمرك
مى 15 ونص
احمد.انتى مثلى
مى .فعلا احنا زى بعض
احمد.ممكن اطلب منك طلب بس ماتفهمنى غلط
مى .قول ياحمد
احمد. ممكن اميلك
مى .ممكن
ااحمد. تعرفى انى حبيتك بجد واله كنت بحب بنت قبل هنا وخلاص مسحتها لم عرفتك
وبعد دردشة طويلة اعترف فيتا بانة ليس مى لااحمد كان رد فعل احمد اخذ يقولة لاتقول لسلمى ......وعندما دخلت سلمى فيتا قال لها على كل اجة صدمت وجاء لها انهيار بكاء لانها حبتة من كل قلبها انه حبيبها وحبها الاول واخذت تبكى وانتظرت لحد مدخل توتى الى هو احمد
احمد- هااى سيموو وحشتنى ياقمرر
سيمو- [هى تبكى] بجد وحشتك بس انت مكنتش فاضى عشان اوحشك
احمد-هو فى حاجة ياحياتى تشغلنى عنك دة انتى وخده كل تفكيرى وعقلى دة انتى حبيبت هارتى
سيمو-[كداب]الله لدرجتى بتحبنى ياااااتوتى
احمد- واكتر كمان ياعمرى دى انتى حبيتى وحياتى وعمرى وكل حاجة ليا
سيمو-بس كفاية ارحمنى بس
احمد- سيموو حبى مالك
سيمو-بس كفاية تمثيل علية حرام عليك لية تجرحنى وتعذبنى
احمد-انا انا ياسلمى دة انا بحبك وبموت فيكى
سيمو- كفاية كذب بقى انت كداب انت عمرك محبتنى انت كنت عاوز تثبت لنفسك وصحابك انك ولد جامد عرفت توقعنى فى حبك لكن مفكرتش فيااااا كنت انانى وكداب وخداع
احمد-سلمى اية الكلام دة انا بحبك وانتى عارفة كدة
سيمو- عارفة اية عارفة انى كل مخرج من الشات واسيبك تدخل خاص تكلم البنات وتقولهم بحبوكم انت كنت اول حب فى حياتى ويمكن انت الى علمتنى الحب لكن بجد على اد مخلتنى بحبك وبحب الحب خلتنى اكرهك واكره الحب لية عملت فيا كدة لية تجرحنى لية دة انا حبيتك وكنت ناوية اديك عمرى
احمد-سلمى كل الى انتى بتقولى دة كدب انا بحبك
سيمو-كلة بيكدب وانت الصح فيتا بيكدب وريمو بيكدب واصحابك بيكدبوا
احمد-ايوا بيكدبوا عشان مش عاوزنا فرحنين
سيمو-احمدددد انا شفت الى انت كتبتة لمى فاسكت انا مش قادرة اكمل ااااااااااحمددددد قبل ماقول الوداع انك مش هتشوفنى تانى ولاهتكلمنى على الموبيل احمد انا حبيتك اوى وانت كنت ندل اووووووووووووى الوداع ياحلى حاجة ليااااا[فى تلك الحظة تنهار سلمى من البكاء لفقدان حبيبها وتتذكر اجمل ايام حبهم]
احمد-سلمىىىى استنى انا بحبك والله بحبك
سيموو-انت اية مبتشبعش كدب هتكدب عليا تانى حرام كفاية سيبنى عموما انا محمد ابن خالى متقدملى هوافق علية وحاول انساك
ااحمد-سلمى لاء احنا كان بنا حب
سيمو -الحب ضاع خلاص ياحمد انا مبقتش بصدقك الووووداع يااااااااااااحمددد
احمد-سلمى متمشيش انتى مش بتحبى محمد
قفلت سلمى كل شىء بنها وبين احمد واخذت تبكى وتتالم على حبهم حتى جاء يوم زفافها على محمد كان الجميع فرح الاهى كانت تنظر لمحمد وتتذكر احمد حتى انها لم تمتلك اعصابها وبكت محمد حاول ان يديها وهى لاشىء يهديها الا ان دخل شاب جميل اسمر صاحب عيون عسلية طويل يسلم عليها فقد كان محبوبها احمد فعندما رائتة ارادت ان تجرى علية لكنها قد كان زوجة رجل اخر فااخذت تصرخ والجميع لايعرف لماذا حتى ان خرج تلك الشاب و1هبت تلك الفتاة تجرى خلفة مسرعة والجميع ورائها وهى مسرعة لقد كان حدث شىء غير متوقع ان الفتاة سوف تخبطها عربة وتموت امام عيون حبيبها وزوجها فعندما راى احمد حبيبتة واقعة جثة هامدة اراد ان يجرى عليها ويكلمها ويصلحها ولكن خاف ليسبب لها المتاعب لكن لم يقدر ان يسيطر على مشاعرة فذهب اليها وعندما ذهب اليها مسكت يدة واخذت تقابلها وتقول لة كن اجمل شىء فى حياتى برغم من انك لم تكن صادق فى مشاعرك لكنى احببتك ولم استطيع ان اكرهك انت حبيبى ولن انساك مهما حدث وكان نفسى الانفترق لكنى سوف اموت الان لكن انا فرحة انى مت وانا بين يدك الوداع يااحبيبى لاتنسانى فانا محبوبتك وتمون سلمى ويكون احمد قد حبها ويعيش على ذكرى وحزن على حبها وعلى انة السبب فى فقدانها ولم يتزوج الا بضغط شديد من اهلة وعندما انجب سمى بنتة اسمها سلمى وكان يحبها جيدا ومع ذلم لم ينسى سلمى بل كان يزور قبرها
الإثنين 26 ديسمبر 2022, 10:49 pm من طرف backup
» جروب علي الفيس بوك
الثلاثاء 28 يوليو 2015, 2:49 am من طرف ميدو171983
» غبنا وغاب الابداع,,,ورجعنا نعدل الاوضاع
الجمعة 19 أبريل 2013, 12:25 pm من طرف معين الحارة
» شاهد أغرب مركز تسوق فى العالم
الجمعة 19 أبريل 2013, 12:20 pm من طرف معين الحارة
» سجل حضورك بنطق الشهادتين (يرجي التثبيت)
الإثنين 25 مارس 2013, 4:06 am من طرف شيخ الحارة
» سجل حضورك بلن نعترف باسرايل ارجو التثبيت
الإثنين 25 مارس 2013, 4:04 am من طرف شيخ الحارة
» سجل حضورك يوميا بالصلاة على الحبيب محمد
الإثنين 25 مارس 2013, 4:01 am من طرف شيخ الحارة
» كتة بتخليك ترد غصـــــــــب....هههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههه
الثلاثاء 05 مارس 2013, 5:05 am من طرف غريبه الناس
» فوائد انقطاع التيار الكهربائي في غزة هههههههه حكمتك يارب
الثلاثاء 05 مارس 2013, 4:44 am من طرف غريبه الناس